Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Recenzja: Paleta cieni w naturalnych odcieniach, nude make up kit, Lovely

Paleta cieni w naturalnych odcieniach, nude make up kit, Lovely


Opakowanie: W porównaniu do poprzednika wypada naprawdę słabo. Zarówno z trwałością plastiku jak i stroną graficzną. Słabo do mnie przemawia. Zresztą w kwestii trwałości sami możecie zauważyć pęknięcia z przodu. W środku dwustronna pacynka, której tak jak poprzednio użyłam tyle co do swatchy. Cienie mają 1,3 g :)

Struktura: Delikatne, satynowe, te z drobinkami nieco się kruszą, aczkolwiek konsystencje mają raczej wilgotną niż sypką. Nie stwarzają problemów w kontakcie z pędzelkiem, trochę pylą przy blendowaniu (ale mało jest cieni, które nie pylą podczas malowania i mieszania). Maty są bardziej zbite, ale również delikatne i bardzo "zmielone".


Pigmentacja: Jestem w ogromnym szoku. Zarówno te z drobinkami jak i maty są naprawdę dobrze napigmentowane. Baza jest im niepotrzebna (w niewielkim stopniu podbija i spaja cień, aczkolwiek wpływa na trwałość). Łatwo się z nimi współpracuje, ładnie się mieszają i nakładają.

Trwałość: Nie miałam okazji zbyt dużo je testować, aczkolwiek tyle co ich używałam to byłam zadowolona z trwałości (oczywiście mówię o używaniu ich z bazą - w sumie żadnych cieni nie nakładam bez bazy). Nie mam im nic do zarzucenia w tej kwestii. 


Opinia: Jedyne do czego mogę się przyczepić to jakość i wygląd opakowania, aczkolwiek w żadnym wypadku nie ma to wpływu na zawartość. Cienie jak na tą półkę cenową są naprawdę świetne. Nie dość, że kolorystyka moja tak i trwałość, nakładanie super. Mogę spokojnie polecić :)

Ocena: 5-/5 - minus za pudełeczko!

11 komentarzy:

  1. Kupiłam je, ale nie jestem aż tak zadowolona. Nie mogę powiedzieć, że ich nie lubię, ale trwałość zostawia sporo do życzenia. Bez użycia bazy trzymają się u mnie tylko jakieś dwie godziny.
    Ale w zasadzie na moje potrzeby wystarczą, po prostu muszę pamiętać o bazie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wygląd paletki nie powala, ale można na to przymrużyć oko :D Bardzo fajne odcienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tak dobrze się nie sprawdziły. Oddałam je koleżance

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się skomponowane kolory w tej palecie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna pigmentacja, nawet bez bazy świetnie wyglądają. Szkoda, że nie ma żadnych matujących wersji...

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcienie są ładne i powiem szczerze, że chciałabym ich wypróbować ;) Niestety nigdy nie mogę na ta paletkę trafić w Rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie wyglądają kusząco , jednak u mnie w Rossmannie ich nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś tak nie potrafię się do nich przekonać ;-) ale to dobrze, bo sporo mam już cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ją i mam takie samo zdanie jak Ty kochana ♥ cudo za małe pieniążki :)

    OdpowiedzUsuń