Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

sobota, 17 maja 2014

Recenzja: Olejek arganowy

100% kosmetyczny olej arganowy  tłoczony na zimno

Opakowanie: Zwyczajna buteleczka, różni się tylko w zależności od pojemności (większa pojemność, jest w szklanej i ciemnej buteleczce..)

Zapach: haha no to nie jest plus tego olejku, bo zapach jest naprawdę mało o ile w ogóle atrakcyjny.. Nie będę pisała moich skojarzeń... Hahaha aczkolwiek nie jestem sama jeśli chodzi o skojarzenia z związane z zapachem. Na szczęście nie utrzymuje się na włosach - bo właściwie tylko do włosów go stosuję..

Konsystencja: Taka jak na olejek przystało, dość płynna, dobrze się wchłania we włosy. Bardzo ekonomiczny - stosuję po każdym myciu na końcówki od paru miesięcy i nawet połowa nie ubyła ;)

Działanie: Z racji, że już długo z niego korzystam, mogę przyznać, że działanie jest bardzo dobre. Włosy mi się mniej rozdwajają :) co mnie bardzo cieszy:) 


Opinia: Mimo zapachu jestem BARDZO zadowolona z efektów na moich włosach (końcówkach), w ostatnim czasie po dość dużej ilości zabiegów (rozjaśnianie) na moich włosach ten olejek sprawdza się świetnie :)

Ocena: 5/5

10 komentarzy:

  1. Przy rozjaśnianiu taka regeneracje jest jak najbardziej na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o widzisz :D ale jestem ciekawa do czego byś porównała zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. olej arganowy (z manufaktura apteczna) stosuję od prawie 2 miesięcy zamiast kremu nocnego. Jestem więcej niż zadowolona z działania tego cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja stosuję deodorowany olejek, więc nie ma zapachu, ale przyznam, że bardzo mnie on ciekawi ;p Jak "pachnie" ten olejek ?:P

    OdpowiedzUsuń
  5. mam olejek arganowy z ecospa i dla mnie pachnie orzeszkami ziemnymi, takimi solonymi - pycha! stosuję na twarz zamiast kremu na noc i moja cera (skłonna do trądziku) bardzo go polubiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez uwielbiam olej arganowy na włosach dla mnie jest wręcz fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek arganowy to fantastyczna sprawa. Sprawdza się nie tylko w pielęgnacji włosów, ale również i ciała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za wpis, z chęcią sama go sprawdzę;-)

    OdpowiedzUsuń