czwartek, 31 października 2013

Treningowe inspiracje

Witam, cały dzień spędzony w domu, jakoś tak nudno, coś tam poczytałam w sieci, coś tam pooglądałam w telewizji, pogadałam trochę z TŻ, tworzyłam wstępnie szablon, a teraz czekam na trening. Postanowiłam że będę co jakiś czas również wrzucać posty z inspiracjami. Bardzo lubię oglądać  u Was wpisy o takiej tematyce. Dzisiejszy temat przewodni to treningi.




Musimy kiedyś spróbować AcroYogi z moim TŻ :D - kiedyś cały wieczór oglądaliśmy filmiki z acroyogą na YT :D

Takie chcę zdjęcie z moim TŻ ! 


No to dzisiaj tyle. Także zmykam przygotować się na trening ! 







środa, 30 października 2013

Trochę złotka


Cześć wszystkim! U mnie znowu dwudniowa przerwa, tak się składa, że jakoś te dwa dni w tygodniu wyciągają ze mnie całą energię (zajęcia, treningi) i do pisania nie umiem się zmotywować, aczkolwiek Wasze blogi staram się regularnie odwiedzać. Od dzisiaj mam wolne, do końca tygodnia a może i nawet do poniedziałku - taka ze mnie studentka, heh przez całą moją edukacje do liceum włącznie nie wagarowałam i na studiach sobie odbijam. Poza tym mam już temat, z czego się bardzo cieszę, w dużej mierze bibliografię i jakiś wzór konspektu :) jak uzbieram bibliografię to wezmę się za jej czytanie i pisanie pierwszego rozdziału. Nie wiedziałam, że praca licencjacka może mnie ucieszyć - jak widać - może, mam temat który mnie w 100% interesuje, będę pisać o swojej pasji więc czego chcieć więcej.
O już wiem, chcieć więcej mogłabym swojego TŻ za którym mi się tęskni, no ale cóż, co mnie nie zabije to mnie wzmocnie heh. Teraz mogę się skupić nieco bardziej na sobie - treningi i zdrowa dieta, pod kątem właśnie treningów, no i kwestie związane z ostatnim rokiem czyli pisanie pracy i obrona. 


Dzisiaj wrzucę Wam mój mani, w kolorach które ostatnio najczęściej u mnie goszczą - brąz, czerń i złoto. 


(stwierdziłam, że nie umiem fotografować ładnie paznokcie heh, a i cieszę się bo w końcu te moje pazury wracają do życia..)

Miłego dnia!
Zapraszam do odwiedzania mojego facebooka !
[ klik ]


niedziela, 27 października 2013

Raw Beauty

Witam wszystkich ! 
Ja od wczesnych porannych godzin na nogach, niemałe było moje zdziwienie, gdy jeszcze nie do końca świadoma, spojrzałam na zegarek - 8:40 - a tu taki psikus, bo po cofnięciu zegarka wyszła 7:40. Ogólnie mnie ta sytuacja cieszy, lubię budzić się SAMA i to o wczesnych porach, wiem że mam na wszystko czas (kiedyś wstawałam około 11 - 12 i czułam, że pół dnia mam zmarnowane).
Dzisiaj zainspirowana postami, m.in od Bogusi M. postanowiłam też wrzucić swoje zdjęcie po przebudzeniu. Jedyna ingerencja photoshopa to zmniejszenie rozmiaru i dodanie napisu. :)


Czyli tak się prezentuje Monia z rana, czasami lepiej, czasami bywa gorzej, tak wyszło dzisiaj. Włosy pogniecione, odrost jest, ale coo tam :D
Chyba aż tak źle ze mną nie ma co ? :D

Miłej i spokojnej niedzieli życzę i idę dalej rozmyślać nad tematem pracy, tj. w sumie bardziej czekam na mejla od swojej promotorki :D bo jej wysłałam moje propozycje :D



sobota, 26 października 2013

TAG: Kocham Jesień

Witam:* w końcu jestem, na facebooku się tłumaczyłam, skąd moja nieobecność i chwilowa przerwa w pisaniu. Ale dzisiaj już jestem, dopiero teraz bo część dnia spędziłam na sesji zdjęciowej - związanej z moim klubem, w którym trenuję, zdjęcia zawodników i zarządu na potrzeby m.in kalendarza:) 

Dzisiejszy post poświęcam na TAG: "Kocham jesień"
-nie wiem dlaczego to robię, bo jeśli chodzi o pory roku to kocham tylko lato i trochę wiosnę, z drugiej strony przy takiej temperaturze na dworze to mogę również kochać i jesień.
No to zaczynamy ! 


1. Ulubiona pomadka na jesień ?
- stawiam na naturalne, cieliste kolory (na zdjęciu wibo 05 i rimmel 14)

2. Ulubiony lakier na jesień ?
- brązy, czerwienie i złoto (na zdjęciu bell, manhattan, wibo)

3. Co najbardziej lubię pić jesienią ?
- wszelkiego rodzaju herbaty, przede wszystkim zieloną i czerwoną

4. Ulubiona świeca zapachowa ?
- póki co wosk yankee candla 'honey&spice'

5. Ulubiony perfum na jesień ?
- nie mam ulubionych zapachów na poszczególne pory roku, teraz po prostu używam Mexx fly high

6. Ulubione akcesoria na jesień ?
- mój beżowy komin, uwielbiam kominy !

7. Jakbym szła na imprezę Halloween'ową to jakie wybrałabym przebranie ?
- nie byłabym jakoś specjalnie oryginalna bo przebrałabym się za zombie :D tj fanatyczką żywych trupów nie jestem, ale charakteryzacja na zombie daje mi dużo możliwości i za każdym razem może być inna

8. Jaki trend na jesień podoba mi się najbardziej ?
- nie wiem, nie śledzę trendów jakie panują na światowych wybiegach :)

9. Co lubię, a czego nie lubię w jesieni ?
Lubię za: ładne kolory, urodziny ważnych dla mnie osób (miesiące jesienne).
Nie lubię za: szare wieczory, szybkie zachody słońca, coraz mniejszą temperaturę, wilgoć i deszcz.

Tak więc tyle na dzisiaj, biorę się za rozmyślanie nad tematem pracy licencjackiej (tj modyfikacją tego, który mam), tworzeniem nagłówków i relaksem.



Zostawiam Was z moimi grzeszkami (tak dziewczyny, jestem przed okresem i dopadło mnie obżarstwo :(( ale się już ogarnęłam...)

Miłego weekendu!




środa, 23 października 2013

Recenzja: Yankee Candle Honey & Spice

Cześć ! Dzisiaj ostatni z moich niedawno zakupionych wosków - Honey & Spice.
Czyli tak, już nie będę Was męczyć tymi postami:P


Smakowita mikstura - złoty nektar i trzcina cukrowa z dodatkiem laski cynamonu. "


Kolejny mocno aromatyczny wosk. Chyba stanie się moim ulubieńcem. Jest świetny. Wszystko z opisu się zgadza. Jest słodycz, intensywny aromat - wszystko przełamane swojego rodzaju świeżością.
Na jesienne wieczory po prostu idealny.
Po jego zapaleniu od razu pobiegłam do kuchni żeby zrobić sobie herbatkę, mmm!

Gorąco polecam ten zapach:)


wtorek, 22 października 2013

Recenzja: Yankee Candle Black Coconut

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją zapachu od YC.  Z racji, że testuję właściwie jeden po drugim, chcę też o nich na bieżąco pisać. :) 


 "Wosk z serii Housewarmer łączący w sobie zapach dojrzałego kokosa, nuty cedru oraz aromatu kwitnących kwiatów."


Black Coconut to kolejny dość mocny zapach, też trzeba uważać, jednak podoba mi się. Jest ciężki, ale ładny, lekka słodycz kokosu (jedyne zastrzeżenia mam do tego, że mógłby być bardziej wyczuwalny) przełamany zapachem cedru. Aromaty kwiatowe są na odległym planie. Zapach mocno i długo pachnie i zapełnia swoim aromatem całe mieszkanie. :) 


Nowy projekt !


Tak się złożyło, że po wygraniu konkursu u Ani (na nagłówek), a potem naszej dalszej współpracy, dostałam na swoją skrzynkę kilka zapytań o stworzenie nagłówków do Waszych blogów. Początkowo podchodziłam do tego z dystansem, bo owszem lubiłam to robić ale nie byłam pewna czy na większą skalę będzie mi się to podobało, o dziwo - podoba mi się ! :) Tak więc żeby nie spamować tego bloga, który i tak pozostaje na pierwszym miejscu, stworzyłam całkiem nowe miejsce, żeby móc się dzielić dotychczasowymi pracami. 
Zapraszam:

Warunki współpracy i wszelki informacje dostępne pod w.w adresem :)
(Na dniach zamieszczę jakiś odnośnik do tego bloga w pasku bocznym)

Poza tym miło mi, największą satysfakcje sprawia mi Wasze zadowolenie z moich prac.


P.S
Poza tym jestem mistrz, zamiast brać się za pisanie pracy licencjackiej Monia znajduje sobie nowe zajęcia :D 

P.S 2
Żeby nie było nieporozumień ten pomysł powstał całkowicie niezależnie, nie mam zamiaru tworzyć konkurencji Cathy (wygląd jej bloga mi się niesamowicie podoba!:))


Pozdrawiam, za jakąś godzinkę kolejna recenzja YC :)


poniedziałek, 21 października 2013

Recenzja: Yankee Candle Strawberry Buttercream

Dzisiaj recenzja innej kompozycji zapachowej Yankee Candle! 
Strawberry Buttercream


Przyznam szczerzę, że ten zapach mało przypomina mi truskawki z bitą śmietaną :) Jest baaardzo słodki, za długo palony może okazać się męczący.
Przyznam szczerze, że kojarzy mi się lekko z zapachem do auta.
Nie można z nim przesadzić, bo staje się mdły.

Ten zapach będę paliła rzadziej, jest intensywny i bardzo słodki.
Jak dla mnie nie nadaje się na co dzień, a raczej "od święta" :)
Truskawki są na drugim planie w tym wosku, a to dla mnie minus.


niedziela, 20 października 2013

Uaktualniona chciej-lista

1. Michael Kors - klasyczny, złoty, elegancki zegarek - marzenie! 
2. Pędzle Hakuro: H50, H55, H74, H77, H78 
3. Suchy szampon Batiste 
4. Sztyblety i sztylpy - typowo jeździeckie, przy czym kto powiedział, że w tych sztybletach nie mogłabym chodzić też na co dzień ?  
5. W7 Honolulu Bronzin Powder
6. Obiektyw do mojego Nikona - może być Sigma 70-300mm

7. Getry do ćwiczeń (termoaktywne)

8. Kokilki - do sufletów i crème brûlé

9. Torba w jasnym, beżowym kolorze, może być pikowana
10. Torba treningowa (pojawiła się w mojej poprzedniej chciej-liście na blogu)
11. Zestaw do zdobienia ciast, tortów i muffinek
12. Jeansowa koszula
13. Kolorowy żakiet
14. Płotno malarskie w bloku/zestaw różnych rozmiarów płócien
15. Jarosław Grzędowisz - Wypychacz zwierząt (książka)
16. Miętowy sweterek 


Poprzedni post  t u t a j 

Lisa jest zakualizowana i rozwinięta. Niektóre rzeczy są w zasięgu mojej kieszeni i na pewno jak będę mieć fundusze to będę systematycznie skreślać pewne rzeczy z listy, niestety są takie cudeńka, które na razie mogą być tylko moimi marzeniami :D

Tymczasem zaczynam coraz prężniej działać na facebooku, a Wy mi musicie w tym pomóc ! :):P
https://www.facebook.com/playhardstaycute
♥♥♥

Miłej niedzieli:*



Recenzja: Yankee Candle Pink Sands



Cześć, dzisiaj napiszę recenzję mojego pierwszego wosku YC, który postanowiłam wypróbować. 
W sumie już wiem, że na tych co kupiłam się nie skończy, w okresie jesienno-zimowym aromaterapia jest wskazana :) a te małe woskowe tartaletki nam to zapewniają. 

Co dokładnie?
Piękny zapach unoszący się w pokoju i wpływający na poprawę nastroju w te szare dni..


"Zapach ciepłego, letniego dnia spędzonego na egzotycznej wyspie. Połączenie aromatów świeżych owoców, różowych kwiatów i zmysłowej, słodkiej wanilii tworzy prawdziwy raj dla zmysłów."



Zacznę od tego, że niekoniecznie czuję się jak na egzotycznej wyspie paląc ten wosk, jednak zapach jak dla mnie jest i tak na plus!
Wyczuwalna jest słodka nuta wanilii, przełamana lekko świeżością kwiatów i owoców - co daje przyjemne połączenie, nie jest mdłe! Zapach spodobał się wszystkim domownikom. Jest to taki dzienny zapach, dobry o każdej porze :)


Z a p r a s z a m:
https://www.facebook.com/playhardstaycute
Jeszcze dziś pojawi się tam zaktualizowana i rozszerzona chciej lista ! :)



sobota, 19 października 2013

I mnie dopadły woski Yankee Candle !

Witam wszystkich :) Znowu mnie trochę czasu nie było, ale jednak szkołą mnie trochę pochłonęła, albo inaczej - pochłonęła sporo mojego czasu. Oprócz tego nie miałam o czym napisać, wiem słabe tłumaczenie, ale naprawdę wszystko co używam poddane zostało recenzji... :) Jednak to się zmieni, obiecuję :) 

Zapraszam Was również do polubienia mojego FanPage
https://www.facebook.com/playhardstaycute
Chciałabym zacząć tam częściej pisać, jednak musicie mnie zmotywować ! :D

A teraz... pochwalę się paczuszką, którą wczoraj dostałam ! 

 Moje pierwsze woski od Yankee Candle !

 Honey & Spice

 Black Coconut

 Strawberry Buttercream

Pink Sands

Wczoraj już zaczęłam poznawać zapachy - pierwszy był Pink Sands. Recenzję napiszę osobno, w każdym bądź razie chcę zaznaczyć, że zapach spodobał się nie tylko mi, ale i wszystkim domownikom!
Dzisiaj palimy Strawberry Buttercream...
Już wiem jedno, na tych czterech zapachach się nie skończy !

Miłego weekendu. Ja postaram się dzisiaj pomyśleć nad tematem pracy licencjackiej i bibliografii, bo te dwie rzeczy muszę mieć gotowe do końca października..:)







poniedziałek, 14 października 2013

Fotorelacja z tygodnia mojej nieobecności


Cześć Wam ! Przepraszam za zwłokę, ale dopiero wczoraj wróciłam i nie umiałam się za nic konkretnego wziąć. Dzisiaj do późna zajęcia i dopiero teraz znalazłam chwilkę, żeby się odezwać, a zaraz potem wskakuję do łóżka, także zaległości zacznę nadrabiać od jutra! Obiecuję! 
Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia fotorelacji z mojego tygodniowego przedłużenia wakacji w Kępnie u mojego TŻ.

 Od tego się zaczęło, godzinka czekania na pociąg (nie z winy opóźnienia - po prostu nie miałam inaczej  dojazdu do dworca przez co byłam o TYLE wcześniej) Z innego pociągu, który stał na przeciwległym peronie machał mi co jakiś czas pan maszynista :D 

 Moja lektura na drogą do i z Kępna. Całkiem dobre czytadło - nie jest to żadna ambitna lektura, ale mi się podoba, luźna i do pociągu w sam raz - dodam, że w jedną i drugą stronę przeczytałam prawie całą książkę, więc na następny wyjazd muszę nabyć coś nowego. Jak znajdę gdzieś tanio inne książki z tej serii to możliwe, że kupię:P bo spodobała mi się główna bohaterka mimo, że nie jestem aż taką maniaczką torebek:D 

Ahh muszę dodać, że jak dojechałam do Kępna to na widok mojego TŻ spadłam ze schodów i poskładałam się jak pudełeczko - na szczęście oprócz podniesienia ciśnienia mojemu ukochanemu mi nic się nie stało :D

 Uroczy kanarek, który ma jeszcze dwójkę kolegów na przeciwko w klatkach - basztardy, fajne śpiewające ptaszki ale trudne do sfotografowania :D

 Miniaturowy urodzinowy torcik dla TŻ - tym razem nie miałam możliwości na upieczenie własnego, spersonalizowanego tortu, za to prezent był wyjątkowy i baaardzo się podobał - nie tylko jubilatowi:)

 Moja psiapsiółeczka. Uwielbiam tą suczkę ! :)

 Sunia bacznie obserwuje i pilnuję małej Zuzi :)

 Podczas tego wyjazdu najadłam się grzybków za wsze czasy ! Zupka, jajecznica i... panierowane kanie  - mmm pychota !

 Wiejska rzeczywistość :D 

 Kaczucha z namalowanym serduchem to moja nowa koleżanka! Jest wyjątkowa! Pierwszy raz głaskałam kaczkę, ta oto mała pani jako jedyna z gromady podchodzi do ludzi, daje się głaskać, zaczepia i przymila się. Cudo. 

 Oprócz relaksu były i treningi :D

 Tzn. Monia raz biegała, a zdjęcia przedstawiają wizję mojego TŻ, który chciał koniecznie uwiecznić moją pracę na worku :D 

 Sprzęt jest:)

 "Moja pasja to codzienne treningi, nauka techniki, taktyki, tarcze i sparingi" 

 Sama słodycz..!

 Tara obserwuje trening swojego pana :P

 Rodzinnie ! :D

 <33 

 Ciocia Monia bawi Księżniczkę !


I w ten oto cukierkowy sposób kończę posta i idę spać! :D Spodziewajcie się mnie u siebie jutro!