Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

sobota, 1 czerwca 2013

Coś kulinarnego

Jestem w trakcie przygotowywania drugiej części 'kosmetyków, których używam' i w międzyczasie postanowiłam się pochwalić swoimi kulinarnymi smakołykami. Więc zapraszam do oglądania, zarówno na słodko jak i na słono. Przepisów nie wrzucam, jak coś to napiszę w komentarzu :) 
 Lubię bawić się w kuchni. A chyba najbardziej lubię gotować, piec dla ważnych dla mnie osób - stąd urodzinowe torciki :)
Tymczasem wracam do ogarniania kolejnego postu.

Monia



5 komentarzy:

  1. Widziałam dzisiaj w TESCO go na promocji za 13.99zł. Opłaca się strasznie go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, jestem nr 3 na Twojej liście członków :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dużo tych wspaniałości, chętnie bym zjadła te Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jakie wszystko piękne i pewnie przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń