sobota, 22 czerwca 2013

Oko na sobotę!

Chciałam przygotować obszerniejszy post, bo zrobiłam parę fotek, ale uznałam że zostawię je na jutrzejsze podsumowanie weekendu. Teraz na szybko dzisiejszy make-up, czyli klasycznie i tak jak lubię, tym razem bez eyelinera, z paletką sleek au naturel i oczywiście musiałam zapoznać się z nowym tuszem i chyba się polubimy :) 

Oczywiście wyszedł mój brak umiejętności fotografowania makijażu - a zdjęcie zrobione przy "łazienkowym" świetle, bo w dziennym to była w ogóle tragedia :P

No a tu za to wyszły moje odrosty :D ale jeszcze trochę i się ich pozbędę :D

Napiszę dopiero jutro, bo teraz wychodzę, a jutro zakupy z D. czyli akcja pt. "ubieramy swojego mężczyznę" :D Może ja też coś sobie kupię :D Bo wszystko pod kątem wyjazdu:) 

13 komentarzy:

  1. Ty to masz takie ładne te oczy zawsze chciałam mieć taki kolor, makijaż bardzo fajny, lubie takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie:) Ty to masz te rzęsiory długie... zazdroszczę:(

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny make-up :) (jak zawsze) :))

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny makijaż, lubię dodatek złota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wyszło !

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne masz oczy i świetny makijaż :)
    ojj, zawsze jak chodzę z moim tżtem na zakupy to dostaje szału, bo ja wpadam i kupuje szybciutko to co mi potrzebne a on łazi i łazi po sklepach :p

    OdpowiedzUsuń