Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

niedziela, 9 czerwca 2013

Trzecia nominacja Libster Blog

Zostałam nominowana przez Prettygirl198726 (za co dziękuję:)) tak więc biorę się za odpowiadanie na pytania: 


1. Dlaczego założyłaś bloga ?
Ponieważ, mój dotychczasowy blog nie pozwalał mi się spełniać tzn. ograniczał mnie (photoblog) :)

2.Co częściej kupujesz kolorówkę czy produkty kosmetyczne?
Kolorówkę

3. Róż czy Bronzer?
Bronzer

4.Twój ulubiony kosmetyk?
Ciężko mi powiedzieć, ale niech będzie to puder matujący.

5.Szminka czy błyszczyk?
Szminka

6.Zwracasz uwagę na skład kosmetyków?
Zależy, czasem tak czasem nie.

7.Jak często farbujesz włosy?
Co miesiąc/dwa miesiące.

8.Gdybyś mogła wybrać miejsce na wakacje byłyby to Góry czy morze?
Aktualnie morze, ale góry też uwielbiam.

9.Jakie kosmetyki używasz do pielęgnacji twarzy rano?
Emulsji do twarzy z avon i kremu nawilżającego celia (oba produkty przedstawiałam na blogu).

10. Jak byś mogła wybrać jeden zabieg kosmetyczny w spa co byś wybrała?
Jakieś masaże :D

11.Twoje ulubione kolory lakierów?
Przede wszystkim wszystkie odcienie czerwieni.

Nikogo nie będę nominowała, tak jak już wspominałam w poprzedniej nominacji - jeżeli ktoś chętny to odsyłam do linka z mojej pierwszej nominacji: [ klik ]

Tymczasem zbieram się na umówioną mini sesję:P może efektami się pochwalę. Na pewno jeszcze dzisiaj tutaj zajrzę.
Miłego dnia!

Monia

2 komentarze: