Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

środa, 2 października 2013

Recenzja: Krem intensywnie nawilżający Nivea

Krem intensywnie nawilżający, Nivea Soft


Od producenta i skład:


Opakowanie: Nieduże (50ml), poręczne, plastikowe. Designe typowy dla Nivei.
Zapach: Charakterystyczny dla tej firmy, nie gryzie i utrzymuje się na twarzy.
Konsystencja: Na początku myślałam, że jest ciężki i tłusty, w opakowaniu wydaje się zbity jednak jest delikatny i lekki. Dla mnie jednak mało wydajny, bo muszę go użyć nieco więcej żeby ładnie pokryć twarz (i szyję).
Działanie: Nawilża całkiem ładnie, wchłania się dobrze i szybko. Nadaje się pod makijaż, nie roluje podkładu. Twarz się po nim nie świeci.



Opinia: Sceptycznie do niego podeszłam, po tym jak zetknęłam się z nawilżająco-matującym kremem z Nivei, który się u mnie w ogóle nie sprawdził. Ten jest na pewno lepszy, ALE nie zachwyca. Przeciętniak, którego skład jest dosyć słaby, zdecydowanie wolę nieperfumowany kremik od Ziaji, który ma krótszy i lepszy skład, lepszą konsystencję, jest tańszy i bardziej wydajny. Po tego już raczej nie sięgnę.
Ocena: 3/5



12 komentarzy:

  1. Lubię ten krem - taki uniwersalny, ale masz rację - nie jest jakiś wybitny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam o tym kremie nawet u siebie na blogu i ja go baardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z nivea to już tak jest/ nie pomoże i nei zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaprosiłam cię do akcji maliny : Październik miesiącem maseczek ;*
    Szczegóły u mnie na blogu .

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go i szału nie ma niestety ;) ale na suche kolana i łokcie jest ok :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy tego kremu, ale za to nad Ziajką krążę i krążę, myślę, że zakupię jak mi się krem skończy, ale wiesz.. nigdy nie wiadomo co ja sobie w sumie ostatecznie wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedys ten krem, ale zapach mi się szybko znudził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja bardzo lubię ten krem, ale stosuję go tylko do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 200 ml wersję tego kremu :) Zapach bardzo mi się podoba i troszkę różni się od innych kremików, ale mimo to zbliżony jest na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam i nawet lubiłam ale teraz nie byłby to dobry krem dla mnie, miałam 200 ml.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za kremami "typowymi z nivea"

    OdpowiedzUsuń