Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

niedziela, 6 października 2013

Recenzja: Rimmel Match Perfection

Podkład Rimmel Match Perfection

spf 18, kolor 200 soft beige


Opakowanie: Szklana buteleczka z pompką. Wieczko z charakterystyczną koroną na górze, niestety za dobrze się nie trzyma, raz w kosmetyczce mi samo zleciało.
Zapach: Delikatny, bardzo ładny, utrzymuje się na twarzy.
Konsystencja: Dość lekka i wodnista, w sumie dobrze rozprowadza się palcami jak i pędzlem. 
Działanie: Jak dla mnie matuje słabo. Krycie też nie jest rewelacyjne, ale i tak szukałam lekkiego podkładu więc to nie jest dla mnie problem, moja skóra nie jest problematyczna więc nie potrzebuję mocnego krycia. Utrzymuje się na twarzy całkiem dobrze, jednak wymaga co jakiś czas lekkiego przypudrowania strefy T. 



Opinia: Nie jestem wymagająca w kwestii podkładu więc ten spełnia wystarczająco swoje zadanie:)
Ocena: Szału nie robi, ale w cenie w jakiej go kupiłam mi odpowiada, daję 4/5 (nie matowi tak jak powinien)


P.S
Dzisiaj jadę do Kępna, w odwiedziny do mojego TŻ. Tym bardziej, że jutro ma urodziny:) Ale bez obaw, nie zostawię Was tutaj samych! Notki będą dodawać się automatycznie, a Wasze blogi postaram się mimo wszystko odwiedzać, a jeśli nie będę miała takiej możliwości to na pewno nadrobię po powrocie!

P.S 2
Mój "debiut" pociągowy, ostatni raz jechałam pociągiem na zieloną szkołę w podstawówce, mam nadzieję, że nigdzie nie zginę :D



26 komentarzy:

  1. Szkoda że nie matowi tak jak powinien ;/
    Kochana w takim razie będziesz jakieś 20km ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo popatrz :D haha ja w Kępnie teraz pewnie będę dosyć często także wiesz.. hehe :D

      Usuń
  2. Sama mam na niego chrapke jak będzie w jakiejś ogromnej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam chyba tylko dlatego, że był w ogromnej promocji :D

      Usuń
  3. :) Też uważam że nie matowi, tzn ja ze swoją tłustą cerę, często muszę pudrować całą twarz przy tym podkładzie. Niestety wciąż w tej cenia nie znalazłam lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam mieszaną, ale i tak słabo z tym matem. No ja go kupiłam w mega promocji, a mimo tego jednego minusu u mnie się bardzo dobrze sprawdza:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dałam radę :D tylko na widok mojego TŻ spadłam ze schodów... xD

      Usuń
  5. Ciekawie się prezentuje. :))) Ja szukam niestety podkładu, który dobrze kryje. ;/// Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety muszę mieć mocno kryjący podkład,ale ten podoba mi się za bardzo jasny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam nad jego zakupem,ale skoro nie matowi do końca to chyba nie będzie mój...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zginąć nie zginiesz, przed wejściem do pociągu zapytaj się o której będzie na miejscu bo niestety w naszych pociągach nie wyświetlają się nazwy miejscowości do jakich dojeżdżamy a przez boczne okienko nie zawsze można dojrzeć tabliczkę. Z dworca do centrum miasta jednak jest daleko, ale ukochany z pewnością będzie na ciebie czekał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się non stop kogoś pytałam, tu o wagon, tu o przedział to o miejsce :D taka o ze mnie gapa :D ledwo co wbiegłam do tego pociagu mimo iż czekałam na peronie z godzinę czasu haha :D no a TŻ oczywiście czekał:))

      Usuń
  9. Szkoda, ze dobrze nie matowi:( dobrze , ze o nim napisalas bo ostatnio sie nad nim zastanawialam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo tego, dla mnie jest ok, i tak zawsze pudru używam to zmatowienia ;)

      Usuń
  10. ciekawy podkład ;)
    udanych urodzinek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trochę sobie poczekam na mojego mężczyznę bo w pracy jest ;) ale coo tam:)

      Usuń
  11. Zastanawiałam się nad tym podkładem, bo sporo osób go chwali :P ale skoro nie matowi to teraz nie wiem już :D
    Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja nie napisałam źle o tym podkładzie, świadczyć może o tym chociażby ocena:) mam cerę mieszaną i u mnie tak czy siak konieczny jest puder w sferze T :)

      Usuń
  12. planuje jego zakup z czystej ciekawości jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go kiedyś, średnio mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo mój TŻ również ma jutro urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swego czasu go uwielbiałam, ale z czasem zaczął sie buntować na mojej twarzy :/

    OdpowiedzUsuń