Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

sobota, 2 listopada 2013

Post kulinarny II

Witam:*
Z racji, że ogarnia mnie lenistwo, nie umiem się zabrać za napisanie recenzji, którą planuję czyli porównanie masek (kallos i biovax) i może jutro się zmotywuję do napisania tego. Dzisiaj po raz kolejny post kulinarny. 
Zacznę od mojego obiadku, niby nic ale dla mnie czyli wielbicielki makaronów jak najbardziej na plus. 
Przepis z bloga Pasta i Basta ;)


No i drugie podejście do tarty z jabłkami. Tym razem w 100% mojej roboty, bez ulepszaczy itp. :) Co do proporcji to właściwie wszystko na oko:P 
Wyszło tak samo dobrze o ile nie lepiej niż wczoraj ! :)
Jeszcze dodałam suszonej żurawinki:)




Wczoraj były ładniejsze zdjęcia, bo lepsze światło..:P 

W najbliższym czasie spodziewam się nowego telefonu:) W końcu ! (Samsung Galaxy Core) A swoją drogą przyszły weekend planuję w Kępnie:) No ale na pewno będę jeszcze o tym pisać..!

Swoją drogą mamy już listopad i jutro albo najpóźniej w poniedziałek napiszę o postępach. Nie wiem czy będę kontynuowała wyzwanie fit, bo w sumie w tej kwestii założyłam konto i dziennik na PoTreningu.pl i tam na bieżąco wszystko wrzucam. Więc prędzej będę pisała posty związane z moim celem do lepszej siebie :) bo to wyzwanie mnie wręcz nudzi :D a co do włosów to oczywiście będę kontynuować:)

Miłego weekendu:*



8 komentarzy:

  1. Omomomomom uwielbiam amkaron, mm. Czekam na recenzję, choć wydaje mi się, że moim faworytem i tak bedzie Kallos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taką tartę to bym zjadła :) zwłaszcza,że mam stos jabłek do wykorzystania! może jutro się zmobilizuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tak Moń kuś mnie dalej tym jedzeniem. Dziś byłam w rodzinnym domu, i tam mam takie duuuże lustro, którego mi tu brakuje i dotarło do mnie, że coraz bliżej mi do walenia błękitnego. Nie będzie tarty, będzie dieta i ćwiczonka, znowu. Bo odkąd wróciłam z wakacji się tak zapuszczam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm, ale mi apetytu narobiłaś:) Pędzę, coś zjeść:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znów ta przepyszna tarta na którą mam taaaaaaką ochotę :(

    OdpowiedzUsuń