Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

wtorek, 2 lipca 2013

Oh my God! Czyli moja czerwona czupryna!

Tytuł nie przypadkowy - moje włoski nie są w najlepszej kondycji co możecie zobaczyć na zdjęciach. Zdecydowałam się na ten post, ponieważ po pierwsze dopiero co są po farbowaniu, po drugie dzisiaj jestem po podcięciu końcówek i cieniowaniu - chciałam, żeby moje włosy wyglądały nieco lepiej niż wcześniej, zresztą ostatni raz podcinałam końcówki w lutym - co za tym idzie w ostatnim czasie miałam duże problemy z ułożeniem ich, stąd praktycznie cały czas nosiłam kucyki i koki:)

Moje włosy wczoraj - poszłam spać w wilgotnych i taki oto uzyskałam efekt - bez czesania:

Po uczesaniu mojej czupryny:

Dzisiaj po wizycie u fryzjera - szału nie ma - ale jak dla mnie jest o wiele lepiej niż wcześniej:)

W tej chwili używam szamponu Timotei z różą jerychońską - wyrazisty kolor, odżywka Dove color repair, pielęgnujący spray Shauma ratunek dla suchych i zniszczonych włosów, no i jedwab na końcówki. Więc u mnie jeśli chodzi o pielęgnację to nie ma niczego nadzwyczajnego ;D 
Miłego dnia, ja tymczasem biorę się za sprzątanie! Jutro kolejny i mam nadzieję ostatni dzień zakupów z moim D. bo o tyle o ile pierwszy shopping z moim mężczyzną był fajny, owocny i "lekki" tak kolejne już nie bardzo, marudzi i zrzędzi bo butów sobie znaleźć nie może ;P Oby jutro się udało. Jeszcze chcemy załatwić od razu europejską kartę ubezpieczenia zdrowotnego na wyjazd i póki co można cieszyć się wakacjami.

Monia

23 komentarze:

  1. Jestem zakochana w Twoim kolorze wlosow:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor I dlugosc-dla mnie idealne!x

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak ostatnio byłam u fryzjera i prosiłam o podcięcie to ucięła mi z 8 cm... Nienawidzę fryzjerów... Pamiętasz mnie w czerwonych włosach?:D Hahah. Tobie pasuję idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. *_* Cudowne włosy, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moń... jak będzie gadać głupoty, że masz niefajne włosy to nie wiem co Ci zrobię. Twoje włosy są mega gęste przecież, a na zdjęciach nie widać, żeby z ich kondycją było coś nie tak. No albo ja się nie znam :)
    Btw, kolor bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz prześliczny kolor super gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy to Ty masz piękne! I ten soczysty kolor.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądają po podcięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor :) marzę o takim od dawna ale chyba nie wyglądałabym w nim dobrze

    OdpowiedzUsuń
  12. a gdzie się wybieracie?:)
    Kolor piękny, ale jeśli chodzi o pielęgnację to Timotei mi nie sluży:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękna ognista czupryna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor extra! Ładne masz włoski :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygladają takie nieuczesane :) Jaram się starsznie Twoim kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. najładniej wyglądają niewyczesane :D Jak tak patrzę na te Twoje piękne włosy i ile ich masz na tej głowie.. ścięłabym do łopatek, na prosto, dużo by odżyły moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę że mamy bardzo podobne pod względem struktury włosy - moje tylko trochę bardziej się kręcą + puszą przy rozczesaniu ;)
    kolor masz boski, długość świetna, a przy długich włosach ciężko o dobrą koncyję, sama coś o tym wiem ;)

    OdpowiedzUsuń