Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

niedziela, 7 lipca 2013

Podsumowanie weekendu!

Tak jak obiecałam - tak jestem:) i wrzucam małą fotorelację weekendową + małe dzisiejsze zakupy:)


1. Truskawki się kończą więc przerzuciłam się na czereśnie - mniam! 2. Beta karoten przed wyjazdem :) 3. Torba na jutro już spakowana! 4. Suszenie pędzli do makijażu. 5. Dostałam 20ml buteleczkę mojej ukochanej Escady! W sam raz do torebki, ale znając życie będę oszczędzać jak nie wiem co:P 6. Jeden z dzisiejszych zakupów - klapki z croppa, na które się już od dłuższego czasu czaiłam, a co najlepsze jeszcze zeszli z ceny przez co dałam za nie 19,99. :)


 I oto reszta małych zakupów - do sklepu jechałam z myślą o klapkach i chuście z h&m za 10 zł! Żeby było śmieszniej chusta w tym kolorze była ostatnia, a klapki w moim rozmiarze też były tylko jedne:P Do tego w carrefurze były przeceny książek (chyba większość książek kupiłam dzięki tym wyprzedażom) więc postanowiłam coś kupić. "Kto zabija najsławniejszych amerykańskich pisarzy" Roberta Kaplow'a - satyra, myślę, że będzie całkiem przyjemną lekturą, oraz "Torebki i morderstwo" - Dorothy Howell - powieść kryminalna. Obydwie w cenie 6,99 - no żal nie brać :) a na wakacje do czytania jak znalazł! :)

Tymczasem się z Wami żegnam na 5 dni! Jutro z D. jedziemy, w piątek wracamy:) Jestem bardzo pozytywnie nastawiona na wyjazd, kierunek - woj. wielkopolskie (w którym jeszcze nie byłam).

Udanych wakacji! Czekajcie na mnie :D
Monia


16 komentarzy:

  1. Czereśnie mogę przyjmować w każdej ilości :)
    Miłego wyjazdu, wypocznij!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, uwielbiam czereśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie wyruszacie?już na wakacje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do rodziców D. czyli do Kępna:) no to takie "przed wakacje" główna atrakcja lipca do Bułgaria :D

      Usuń
  4. fajny sposób na suszenie pędzli- muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Escada idealny zapach na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny mix :-) udanego wyjazdy życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie migawki, fajnie się je przegląda !

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wróciłam a Ty jedziesz ;d
    to miłych wakacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czereśnie i sama łykam beta karoten ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. książka "torebki i morderstwo" bardzo mnie zaintrygowała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy, a upolowane klapki to na prawdę fajna okazja.
    Już nie mówiąc o ksiązkach, jakby były za taką cenę tez bym brała a co.
    Sama muszę się zaopatrzyć w jakieś na swój wyjazd, narazie kończę Agatę Christi jakąś.
    To Moń, udanego wyjazdu Ci życzę Kochana! Baw się dobrze, podbij Wielkopolskie!
    :*
    Oczewiście czekam na relację sa sa sa.

    OdpowiedzUsuń