Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

niedziela, 27 października 2013

Raw Beauty

Witam wszystkich ! 
Ja od wczesnych porannych godzin na nogach, niemałe było moje zdziwienie, gdy jeszcze nie do końca świadoma, spojrzałam na zegarek - 8:40 - a tu taki psikus, bo po cofnięciu zegarka wyszła 7:40. Ogólnie mnie ta sytuacja cieszy, lubię budzić się SAMA i to o wczesnych porach, wiem że mam na wszystko czas (kiedyś wstawałam około 11 - 12 i czułam, że pół dnia mam zmarnowane).
Dzisiaj zainspirowana postami, m.in od Bogusi M. postanowiłam też wrzucić swoje zdjęcie po przebudzeniu. Jedyna ingerencja photoshopa to zmniejszenie rozmiaru i dodanie napisu. :)


Czyli tak się prezentuje Monia z rana, czasami lepiej, czasami bywa gorzej, tak wyszło dzisiaj. Włosy pogniecione, odrost jest, ale coo tam :D
Chyba aż tak źle ze mną nie ma co ? :D

Miłej i spokojnej niedzieli życzę i idę dalej rozmyślać nad tematem pracy, tj. w sumie bardziej czekam na mejla od swojej promotorki :D bo jej wysłałam moje propozycje :D



18 komentarzy:

  1. nie potrzebujesz makijażu, świetnie wyglądasz i to jeszcze zaspana! ja też wolę obudzić się wcześniej i więcej spraw załatwić

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladasz naprawde ladnie bez makijazu :)
    tak lekko i swiezio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, ja po przebudzeniu tylko straszę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetnie!:) ja po przebudzeniu wyglądam strasznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Naturalnie i bardzo ładnie ;) Ja po przebudzeniu=zombie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna! Twoje oczy odwracają uwagę od wszystkiego co się dzieje na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja swojego nie wrzucę :D (no chyba, że w halloween :D) :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze nie wiem czy bym dała radę wrzucić swoje zdjęcie bez jakiegokolwiek make upu, nieźle Monia i jak ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie nawet po przebudzeniu wyglądasz bardzo korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cera idealna :D! .ślicznie wyglądasz:)
    nie wiem czy ja bym dała radę wrzucić taką fotkę, ale zobaczę, jak na razie coś mi wyskoczylo koło ust i wygląda to tragicznie więc sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! ja wyglądam chyba o wiele gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym tak wyglądać budząc się rano :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez make-up'u i tak wyglądasz bardzo ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze? Dużo bym dała za to, aby tak wyglądać po przebudzeniu ;D W życiu nie wstawiłabym swojego zdjęcia jeszcze w łóżku, bo najzwyczajniej w świecie musiałabym usunąć bloga ;DD Ale Tobie bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to powiem Ci, że masz bardzo zdrowe podejście. Ja mam trochę dziwne, bo na ulicę - owszem, wyjdę bez żadnego makijażu i mam wszystko gdzieś, ale jak już gdzieś czai się ktoś z aparatem, to dostaję palpitacji serca i koniec, chowam się bądź sięgam chociaż po tusz do rzęs ;D

      Usuń