Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

środa, 23 kwietnia 2014

Kilka informacji!

Cześć wszystkim!
Piszę, żeby Was poinformować, że u mnie wszystko w porządku, ale póki co skupiłam się na prowadzeniu bloga, właściwie mojego starego photobloga pod kątem ćwiczeń i jedzenia -> klik. Myślałam, żeby tutaj dodawać wpisy z ciekawszymi i zdrowymi przepisami, ale to zależy od Was. Nie chcę zakładać nowego bloga, bo tak naprawdę ten też jest z tematyką ogólną, kosmetyki głównie, no ale nie wyłącznie! :) Więc żeby częściej do Was zaglądać co myślicie o przepisach, różnych postach - począwszy od kosmetycznych jak wcześniej jak i kulinarnych i dotyczących sportu ?
Pytam Was o zdanie, bo w końcu nie prowadzę tego bloga tylko dla siebie.

W końcu się spięłam i mam zamiar nadrobić z kilkoma projektami szablonów/nagłówków.
Postaram się dzisiaj porobić zdjęcia do recenzji, z którymi się zbieram i zbieram i mi nie idzie.. Przepraszam.. 

No i poza tym planuję na wakacje poważniejszy projekt ze swoim TŻ. Związany właśnie ze sportem i zdrowym stylem życia.. Heh ciekawe co z tego wyjdzie.

Czekam na Wasze odpowiedzi co do postów na blogu!
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia! :*

3 komentarze: