Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

piątek, 6 grudnia 2013

Recenzja: Brązowy Eye Liner od Wibo

Dzisiaj w roli głównej liner, który kupiłam przy okazji Rossmanowskich wyprzedaży, a o którym myślałam od dłuższego czasu - może niekoniecznie o tej konkretnie firmie, ale o kolorze to i owszem.
Po nieudanej współpracy z linerem Electric blue Wibo postanowiłam dać szanse wersji brązowej:)
Brązowy Eye Liner od Wibo


Opakowanie: Standardowe dla eyelinerów z wibo, szata graficzna tej małej buteleczki bardzo skromna, niekoniecznie mi się podoba, ale ważniejsza w tym wypadku jest dla mnie zawartość, grunt, że używanie nie sprawia problemów:)
Pędzelek: wąski, mały i nie za długi, aczkolwiek jak dla mnie baardzo wygodny :) Nie ma problemów z  nabieraniem produktu.
Pojemność: 4 ml


 Kolor: Jest to dosyć jasny brąz - jasny ze względu na wielość drobinek rozświetlających w nim zawartych. Delikatny aczkolwiek jak dla mnie nadaje się zarówno na co dzień jak i na imprezę!
Konsystencja: Nie jest tak płynny jak electric blue co jest dla mnie dużym plusem, bo nie muszę się martwić, że mi się odbije na powiece, przez konsystencje myślę, że też szybciej schnie.

Krycie: Wystarczy jedna warstwa.
Trwałość: Spokojnie wytrzyma cały dzień na powiece, bez nieprzyjemności typu odbijanie czy kruszenie!


Opinia: Jestem z tego eyelinera bardzo zadowolona, z racji, że na co dzień maluję się raczej delikatnie - ta kreseczka daje subtelny efekt. Plusami jest też łatwość jego zmywania. Tak jak Electric Blue odradzam tak ten polecam!
Ocena: 5/5




13 komentarzy:

  1. muszę przyznać, że wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ich Eyelinery ale ten nie jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ten liner, zawsze kupuje czarny, ale patrząc na twój brąz czas na odmianę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba jednak wolę czarny u siebie, ale u Ciebie wygląda genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam czarny i go lubiłam, ale przerzuciłam się na te w pisaku ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam, ale prezentuje się dość naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo delikatny kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam czarną wersję jest moim ulubieńcem jeśli chodzi o eyelinery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tymi eyelinerami ja akurat nie umiem się posługiwać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie umiem malowac sie takimi eyelinerami , zawsze cos jest nie tak, ale Tobie fajnie to wychodzi :)

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie się prezentuje ten kolorek :) Miałam ten eyeliner, ale czarny i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń